TESTOWANE NA BLOGERKACH
Z okazji premiery innowacyjnej pralki Amica Dream Wash z funkcją prania parowego SteamTouch marki Amica i Answear.com we współpracy z platformą zakupową Sellektor.com przygotowały wspólnie wyjątkową kampanię, do której zaprosiły popularne polskie blogerki modowe i instagramerki. Ich zadaniem było przetestowanie pralki... we własnych domach i sprawdzenie, czy technologia, pozwalająca na skuteczne pozbycie się zabrudzeń i zmniejszenie zagnieceń do 70% już na etapie czyszczenia ubrań, rzeczywiście ułatwia codzienne obowiązki i pomaga oszczędzić czas. Co się okazało? Bądź z nami na bieżąco i sprawdzaj efekty testu TUTAJ.
W MODZIE LICZY SIĘ SPRYT
Jesteś wiecznie #Zaprasowana? Ten projekt powstał z myślą o Tobie! Marki Sellektor.com, Amica i Answear.com udowadniają, że nie trzeba spędzać godzin na prasowaniu czy wymyślaniu stylizacji do pracy. W ramach kampanii redaktorzy Sellektor.com tłumaczą, jak stworzyć szafę kapsułową, w jakie ubrania inwestować w tym sezonie i jak o nie prawidłowo dbać, żeby nie tracić czasu i zawsze dobrze wyglądać. Zespół stylistów przedstawia z kolei siedem najlepszych pomysłów na codzienny look, który bez trudu można skomponować dosłownie w kilka minut. W sesji prezentującej efekty tego wyzwania wzięła udział Adrianna Daniel, jedna z najbardziej charakterystycznych uczestniczek 6. edycji programu TVN Top Model. Stylizacje powstały w oparciu o dostępne na platformie Sellektor.com ubrania z oferty sklepu Answear.com. Idea kampanii #Zaprasowani jest zbieżna z nowym hasłem marki, „We Are The Answear”. W końcu dostępna w sklepie online „Moda testowana na ludziach” też skierowana jest do osób, które kochają bawić się trendami i dostosowywać je o własnych potrzeb. Chcesz poznać sekrety stylistów i porady ekspertów? Zajrzyj na stronę - https://sellektor.com/blog/sellektoramicaanswear/.
#ZAPRASOWANA? WYGRAJ I SPRAWDŹ SAMA
W ramach kampanii #Zaprasowani marki przygotowały wspólnie konkurs, w którym wygrać można pralkę Amica Dream Wash z technologią prania parowego SteamTouch, systemem automatycznego dozowania detergentu OptiDose i zapewniającym cichą pracę silnikiem nowej generacji. Nagrodami są również bony na zakupy w sklepie Answear.com w Sellektor.com o wartości 1000 złotych oraz bony na porady e-stylisty o wartości 500 złotych. W konkursie możesz wziąć udział TUTAJ.