#ZAPRASOWANI: SELLEKTOR.COM, AMICA, ANSWEAR.COM I POLSKIE BLOGERKI WE WSPÓLNEJ KAMPANII
Modne ubrania, sprytne patenty na ułatwienie codziennych obowiązków i nowoczesne technologie, osobiście przetestowane przez polskie blogerki. Wyszukiwarka modowa Sellektor.com, Amica i sklep internetowy Answear.com ruszają z pomocą #zaprasowanym.
2017-11-07, 11:59

TESTOWANE NA BLOGERKACH

Z okazji premiery innowacyjnej pralki Amica Dream Wash z funkcją prania parowego SteamTouch marki Amica i Answear.com we współpracy z platformą zakupową Sellektor.com przygotowały wspólnie wyjątkową kampanię, do której zaprosiły popularne polskie blogerki modowe i instagramerki. Ich zadaniem było przetestowanie pralki... we własnych domach i sprawdzenie, czy technologia, pozwalająca na skuteczne pozbycie się zabrudzeń i zmniejszenie zagnieceń do 70% już na etapie czyszczenia ubrań, rzeczywiście ułatwia codzienne obowiązki i pomaga oszczędzić czas. Co się okazało? Bądź z nami na bieżąco i sprawdzaj efekty testu TUTAJ.

W MODZIE LICZY SIĘ SPRYT

Jesteś wiecznie #Zaprasowana? Ten projekt powstał z myślą o Tobie! Marki Sellektor.com, Amica i Answear.com udowadniają, że nie trzeba spędzać godzin na prasowaniu czy wymyślaniu stylizacji do pracy. W ramach kampanii redaktorzy Sellektor.com tłumaczą, jak stworzyć szafę kapsułową, w jakie ubrania inwestować w tym sezonie i jak o nie prawidłowo dbać, żeby nie tracić czasu i zawsze dobrze wyglądać. Zespół stylistów przedstawia z kolei siedem najlepszych pomysłów na codzienny look, który bez trudu można skomponować dosłownie w kilka minut. W sesji prezentującej efekty tego wyzwania wzięła udział Adrianna Daniel, jedna z najbardziej charakterystycznych uczestniczek 6. edycji programu TVN Top Model. Stylizacje powstały w oparciu o dostępne na platformie Sellektor.com ubrania z oferty sklepu Answear.com. Idea kampanii #Zaprasowani jest zbieżna z nowym hasłem marki, „We Are The Answear”. W końcu dostępna w sklepie online „Moda testowana na ludziach” też skierowana jest do osób, które kochają bawić się trendami i dostosowywać je o własnych potrzeb. Chcesz poznać sekrety stylistów i porady ekspertów? Zajrzyj na stronę - https://sellektor.com/blog/sellektoramicaanswear/.

#ZAPRASOWANA? WYGRAJ I SPRAWDŹ SAMA

W ramach kampanii #Zaprasowani marki przygotowały wspólnie konkurs, w którym wygrać można pralkę Amica Dream Wash z technologią prania parowego SteamTouch, systemem automatycznego dozowania detergentu OptiDose i zapewniającym cichą pracę silnikiem nowej generacji. Nagrodami są również bony na zakupy w sklepie Answear.com w Sellektor.com o wartości 1000 złotych oraz bony na porady e-stylisty o wartości 500 złotych. W konkursie możesz wziąć udział TUTAJ.

KONTAKT / AUTOR
Aleksandra Kazimierska
Właściciel
Sellektor Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.